Tarikh Terbaik Untuk Berbekam Adalah Pada 17, 19 Dan 21 Bulan Hijrah.(Kalendar Islam)

Saturday 28 March 2015

On 21:19 by Faiz Al-Hadid in ,

Dermapen mikro suntikan jarum boleh membantu pesakit yang ingin mengurangkan kemunculan kedut, parut, kesan regangan dan parut jerawat yang sama meminimumkan liang.

Menggunakan pelbagai jarum mikroskopik untuk menembusi lapisan permukaan kulit, Dermapen mewujudkan corak luka yang sangat kecil untuk memecahkan rantaian kolagen lama dan mencetuskan proses penyembuhan untuk meratakan kemunculan kedut, parut dan stretch mark. Dermapen adalah steril, tips jarum pakai buang adalah laras untuk menampung kawasan yang berbeza pada kulit yang memerlukan tahap penembusan yang berbeza untuk mendapatkan hasil yang terbaik.

Selepas rawatan terapi Dermapen badan anda akan mula menjana semula secara semula jadi dan membaiki kulit, bekerja di bawah permukaan di dalam dermis. Ini mengambil masa sebagai kolagen baru dan elastin terbentuk, sel-sel kulit baru yang dibangunkan semula dan bekalan darah dipertingkatkan. Ia boleh mengambil masa sehingga 6 minggu sebelum tanda-tanda pertumbuhan semula dan pembaikan dilihat dan ini akan berterusan pada bulan-bulan berikut.

P/s: Teknik berbekam sudah diamalkan sejak dahulu lagi, tetapi mereka "pakar perubatan barat" menganggapkan DermaPen inovasi terkini dalam kolagen terapi Induksi.

Kini Medic Spa semakin mendapat perhatian ramai dan semakin ramai yang mula faham tentang kebaikan dan kehebatan terapi yang diperaku sebagai terapi mudah dan berkesan yang dapat membantu merawat dan memulih seluruh sistem tubuh secara semulajadi tanpa ubat-ubatan,..tanpa suntikan atau tanpa entravenous (pembedahan).

PENJELASAN BEKAM DARI SUDUT MEDIK MODEN